بررسی خطوط تولید صنایع قطعات خودرو

بررسی خطوط تولید صنایع قطعات خودرو

بدون شک صنعت قطعات خودرو یکی از مهم ترین صنایع کشور است که نقش پررنگی در تولید و عرضه محصولات باکیفیت در حوزه حمل و نقل ماشینی دارد. چنانچه صنایع تولید قطعات خودرو نتواند آن طور که باید و شاید عمل کند، نمی توان چشم انداز شایسته و روشنی را برای وضعیت کشور در آینده در نظر داشت. به همین خاطر صنایع تولید قطعات خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. نیازهای متعددی که در حوزه قطعات برای بسیاری از صنایع کشور از جمله صنایع خودروسازی وجود دارد، بسیاری از سرمایه گذاران را بر این داشته تا در زمینه صنایع تولید قطعات خودرو فعالیت نمایند. در واقع نیازهای موجود در صنعت خودروسازی، موقعیت‎ های مناسبی را برای سرمایه گذاری و ورود ایجاد کرده است. بنابراین ضروری است برای سرمایه گذاری مطمئن در صنعت تولید قطعات خودرو، تمام جوانب را به دقت مورد بررسی قرار داد. یکی از این جوانب، خرید ماشین آلاتی است که به کمک آن ها می توان اقدام به تولید قطعات خودرو نمود. شرکت دیانی ماشین یکی از شرکت های بزرگ و معتبر ایرانی است که ماشین آلات پیشرفته جهت تولید انواع قطعات خودرو را در اختیار افرادی قرار می دهد که قصد فعالیت و سرمایه گذاری در این حوزه را دارند. از این رو اگر شما هم قصد شروع یک کسب و کار موفق در حوزه تولید و عرضه قطعات خودرو را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را با جوانب مختلف انجام این کار آشنا کنیم.

سرمایه گذاری در خطوط تولید قطعات خودرو

در حال حاضر تولید سالانه خودرو در کشور عزیزمان ایرانی چیزی حدود یک و نیم میلیون خودرو می باشد. اگر به این عدد نگاهی دقیق تر بیاندازید، متوجه حجم عظیم بازار قطعات خودرو خواهید شد. بازار گسترده قطعات خودرو وقتی شگفت انگیز تر می شود که بدانید علاوه بر خودروهای تولیدی جدید، بسیاری از خودروهایی که در گذشته تولید شدند نیز به این قطعات نیازمندند. به همین خاطر سرمایه گذارانی که قصد دارند با سرمایه حدود یک میلیارد تومان یک کسب و کار پرسود و تضمینی راه اندازی نمایند می توانند از این ایده بهره مند شده و با کمک ماشین آلات و تجهیزات شرکت دیانی ماشین، پا به این عرصه بگذارند.

ماشین آلات موردنیاز

همان طور که گفتیم، شرکت دیانی ماشین یکی از شرکت هایی است که ماشین آلات و تجهیزات موردنیاز برای ساخت انواع قطعات خودرو را عرضه می کند. ماشین آلات و تجهیزاتی که شما عزیزان برای انجام این کار نیاز داشته و می توانید از شرکت دیانی ماشین تهیه نمایید عبارتند از:

برای مشاهده هر یک از تجهیزات بالا، روی لینک ها کلیک کنید.

حداقل سرمایه موردنیاز

حداقل سرمایه موردنیاز برای فعالیت در حوزه تولید قطعات خودرو 500 الی 750 میلیون تومان (در بهار 1401) می باشد. این هزینه برای خرید تجهیزات و اجاره مکان موردنیاز صرف می شود. طبیعتاً آن دسته عزیزانی که سعی در گسترش فعالیت خود و تولید محصولات متنوع تر در این زمینه دارند می بایست مبلغ سرمایه خود را به منظور خرید ماشین آلات و تجهیزات بیشتر افزایش دهند.

حداقل فضای موردنیاز

بسته به نوع محصولی که قصد تولید آن را دارید، حداقل فضای موردنیاز برای فعالیت در حوزه تولید قطعات خودرو 200 تا 1000 متر می باشد.

مطلب پیشنهادی: بررسی خطوط تولید مقاطع فلزی و خدمات ساختمانی


در صورتی که قصد خرید ماشین آلات صنعتی از جمله قیچی، پرس برک، خم کن و غیره را دارید، پیشنهاد می کنیم با ورود به صفحه محصولات شرکت دیانی ماشین از محصولات تولیدشده در این کمپانی دیدن کرده و در صورت تمایل برای سفارش و خرید محصولات، از طریق راه های ارتباطی موجود و شماره تلفن 02133746824 با اپراتورهای شرکت در ارتباط باشید.

Leave a Reply Cancel reply

ASK
0